Мета гри: повторення вивченої лексики за темами «Моя сім'я», «Мої улюбленці»,
«Тварини», «Частини тіла», «Іграшки», «Школа»; повторення літер А-Т, повторення
числівників, назв кольорів; розвиток навичок аудіювання, усного монологічного
мовлення, письма; розвиток фонематичного слуху, уваги, пам'яті, мислення;
формування вміння працювати в команді; виховання інтересу до вивчення
англійської мови.
Обладнання:
картки з назвами тем, м'які іграшки, таблиці для читання, аркуші паперу,
аудіозапис пісень, магнітофон.
ХІД ГРИ
Об’єднати учнів у три команди. Гра проходить у
формі змагання.
Кожна з команд обирає капітана.
Аа, Сс, Ее, Ff, Dd, Jj, Рр, Gg, Nn, Oo (Кількість
правильно написаних диктантів — це кількість балів кожної команди.)
Капітани обирають теми для своїх команд, по черзі
кожна з команд називає по одному слову з тієї теми, яку обрали капітани.
Вчитель фіксує кількість названих слів.
Кількість названих слів — це кількість балів кожної
команди.
Теми: Domestic animals/Wild animals/Parts of the
body
4. Фізкультхвилинка (Діти виконують рухи, співаючи пісню.)
I can swim but cannot run.
I can swim but cannot jump I can swim but
cannot hop.
I can jump but cannot stop.
5. Конкурс «Назви зайве слово» (по чотири варіанти для кожної команди )
a)
A cat, a dog, a hen, a fox.
b)
An elephant, a hippo, a rhino, a hedgehog.
c)
White, green, big, yellow.
d)
A book, a pencil, a ball, a ruler.
e)
A doll, a bag, a kite, a teddy-bear.
f)
A mother, a father, a sister, a parrot.
g)
A rabbit, a rooster, a rhino, a horse.
h)
Jim, Bill, Jane, Tom.
i)
Three, ten, black, one.
j) A
clock, kites, bikes, drums,
k) A
plane, a train, a bell, a car.
1) A
parrot, a goose, a pig, a hen.
Завдання: описати одну тварину за
вибором. Капітан вибирає одну з м’яких іграшок із мішечка. Він повинен сказати
якомога більше речень. Потрібно вказати: назву тварини, розмір, колір, описати
зовнішність, що ця тварина вміє або не вміє робити, чи подобається ця тварина.
(Кожне складене без помилок речення приносить
команді 1 бал.)
7. Фізкультхвилинка (Діти виконують рухи під вірш “Head and shoulders”)
8. Конкурс «Намалюй обличчя» (Капітан кожної
з команд обирає учня, який біля дошки виконуватиме інструкції вчителя. Учень
малює на дошці обличчя, виконуючи вказівки вчителя)
1)
Draw: a round face, big eyes, a long nose, small
ears, a small mouth, a long neck, short hair.
2)
Draw: a round face, small eyes, a small short nose,
big ears, a big mouth, a short neck, long hair.
3)
Draw: a round face, big eyes, a short nose, big
ears, a small mouth, a long neck, short hair.
(Кожна з правильно виконаних інструкцій приносить
команді 1 бал.)
9. Конкурс «Прочитай слова» (слова записані знаками транскрипції)
[red] [piqk] [big]
[pen] [fro:g] [do:g]
[kset] [basg] [leg]
10. Пісня. Підрахунок балів (Поки відбувається підрахунок балів, діти
співають улюблені пісні, вивчені на
уроках.)
Miss Poppins is a teacher
She teaches all day long.
She speaks and asks,
And gives the tasks.
And then she sings her song:
"I am a superteacher.
I teach kids all day long.
I speak and ask,
And give the task
To sing with me this song.
To sing with me this song.
Комментариев нет:
Отправить комментарий