пятница, 13 ноября 2015 г.

УРОК-ГРА “ENGLISH IS FUN”

УРОК-ГРА “ENGLISH IS FUN”

Мета гри: повторення вивченої лексики за темами «Моя сім'я», «Мої улюбленці», «Тварини», «Частини тіла», «Іграшки», «Школа»; повторення літер А-Т, повто­рення числівників, назв кольорів; розвиток навичок аудіювання, усного монологічного мовлення, письма; розвиток фонематичного слуху, уваги, пам'яті, мислен­ня; формування вміння працювати в команді; вихован­ня інтересу до вивчення англійської мови.

 Обладнання: картки з назвами тем, м'які іграшки, таблиці для читання, аркуші паперу, аудіозапис пісень, магнітофон.
                                                              ХІД ГРИ
Об’єднати учнів у три команди. Гра проходить у формі змагання.
Кожна з команд обирає капітана.
Аа, Сс, Ее, Ff, Dd, Jj, Рр, Gg, Nn, Oo (Кількість правильно написаних диктан­тівце кількість балів кожної команди.)
Капітани обирають теми для своїх команд, по черзі кожна з команд називає по одному слову з тієї теми, яку обрали капітани. Вчитель фіксує кількість названих слів.
Кількість названих слів — це кількість балів кожної команди.
Теми: Domestic animals/Wild animals/Parts of the body


4. Фізкультхвилинка (Діти виконують рухи, співаючи пісню.)
I can swim but cannot run.
I can swim but cannot jump I can swim but cannot hop.
I can jump but cannot stop.
5. Конкурс «Назви зайве слово» (по чотири ва­ріанти для кожної команди )
a)            A cat, a dog, a hen, a fox.
b)            An elephant, a hippo, a rhino, a hedgehog.
c)             White, green, big, yellow.
d)            A book, a pencil, a ball, a ruler.
e)             A doll, a bag, a kite, a teddy-bear.
f)             A mother, a father, a sister, a parrot.
g)            A rabbit, a rooster, a rhino, a horse.
h)            Jim, Bill, Jane, Tom.
i)             Three, ten, black, one.
j)       A clock, kites, bikes, drums,
k)      A plane, a train, a bell, a car.
1)      A parrot, a goose, a pig, a hen.
Завдання: описати одну тварину за вибором. Капітан вибирає одну з м’яких іграшок із мішеч­ка. Він повинен сказати якомога більше речень. Потрібно вказати: назву тварини, розмір, колір, описати зовнішність, що ця тварина вміє або не вміє робити, чи подобається ця тварина.
(Кожне складене без помилок речення прино­сить команді 1 бал.)
7. Фізкультхвилинка (Діти виконують рухи під вірш “Head and shoulders”)
8. Конкурс «Намалюй обличчя» (Капітан кож­ної з команд обирає учня, який біля дошки вико­нуватиме інструкції вчителя. Учень малює на дошці обличчя, виконуючи вказівки вчителя)
1)            Draw: a round face, big eyes, a long nose, small ears, a small mouth, a long neck, short hair.
2)            Draw: a round face, small eyes, a small short nose, big ears, a big mouth, a short neck, long hair.
3)            Draw: a round face, big eyes, a short nose, big ears, a small mouth, a long neck, short hair.
(Кожна з правильно виконаних інструкцій приносить команді 1 бал.)
9. Конкурс «Прочитай слова» (слова записані знаками транскрипції)
[red]            [piqk]         [big]
[pen]           [fro:g]      [do:g]
[kset]          [basg]         [leg]

10. Пісня. Підрахунок балів (Поки відбувається підрахунок балів, діти співають улюблені пісні, вивчені на  уроках.)
Miss Poppins is a teacher
She teaches all day long.
She speaks and asks,
And gives the tasks.
And then she sings her song:
"I am a superteacher.
I teach kids all day long.
I speak and ask,
And give the task
To sing with me this song
.





Комментариев нет:

Отправить комментарий