суббота, 24 октября 2015 г.

Речі у класі. Урок формування навичок говоріння

Тема. Речі у класі. Урок формування навичок говоріння 
Цілі: повторити та активізувати лексику теми «Школа», ознайомити із назвами меблів у класі; повторити вказівні займенники:this,that, these,those, їх вживання та використання в реченнях; пояснити утворення множини іменників; формувати лексичні навички; навички усного монологічного, діалогічного мовлення та письма; розвивати фонематичний  та інтонаційний слух, слухову  та зорову пам’ять;  продовжувати практикувати учнів у читанні; виховувати почуття прекрасного, естетичний смак, культуру спілкування.
Обладнання: таблиці шкільний речей,таблиця «множина іменників», картки-малюнки, завдання для роботи в групах, парах, речення , презентації, ноутбук
Тип уроку: урок формування навичок говоріння           

ПЛАН УРОКУ

І. ОРГ.МОМЕНТ

1.Привітання   Т. Good morning, everybody! I'm glad to see you.     
  
2. Бесіда з черговим
Who is on duty today?
What day is today?
What months іs it now?
What season is it now?


3. Фонетична гімнастика
1. Let’s  practice sounds [ð]: this  that   these  those      [ai ]:   light right  fight                                      
2. Read:
[OƐ:zdi]
[tju:zdi]
[wenzdi]
[mandi]
[fraidi]
[s˄ndi]
[sætedi]

4. Мовленнєва гімнастика
- What topic are we studing?
 1. Poem We dance on Sunday,
We work on Monday,
We read on Tuesday,
We write on Wednesday,
We count on Thursday,
We speak on Friday,
And we play on Saturday and Sunday.
2. Song  “Miss Poppins”
Miss Poppins is a teacher.
She teaches all day long.
She speaks and asks,
And gives the tasks.
And then she sings her song:
"I am a superteacher.
I teach kids all day long.
I speak and ask,
And give the task
To sing with me this song
.


ІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ
The topic of our today lesson is “School things at the classroom”. At our lesson we have to  remember the words to our topic, we shall study the names of the furniture, practice the words: this,that, these,those and will study number of  the nouns.   We shall play English vocabulary games, do tasks at groups, write into the workbooks. At the end of our lesson you will be able to speak and read at English better. For your work you will get some little presents: more presents higher mark. Do you understand me? Let’s start.


ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
                         Сьогодні у нас незвичайний урок,
                          Сьогодні ми зробимо ще один крок
                          В країну прекрасну, в країну чудову,
                          Де всі  добре знають англійську мову.
                           На шляху своєму ви зустрінете
                           Перешкод багато та завдань,
                          Але все успішно подолаєте
                          І відповідь знайдете до моїх питань! 


1) Повторення вивченої лексики. Змагання (Competition, 2 teams):
Warming-up   1. Прочитати слова  теми «Шкільні речі»: Look at the poster and read.

2. Назвати слова   за картками до теми(по черзі) «Шкільні речі»? “Activities”.

3. Translate:    Look at the cards and name. 
learn  poems
do the sums
speak English
dance
do sports
 read books

4. Презентація – гра  “School subjects” 10 questions

5. Work in pair: Puzzle” скласти речення  з розрізаних слів: mаke up sentences
1/ Maths, Computer Studies, English and PE are my favourite ones.
2/ We do the sums and count at the Maths lessons.

6. Перевірка домашнього завдання


2) Вивчення нового матеріалу:

 1. Ознайомлення з назвами меблів у кімнаті:
                            -  Прочитати слова  теми «Furniture»: Look at the poster and read.
                            -  Назвати слова   за картками до теми:
This is a (window, door,table, desk)      - (here) - тут
That is a (window, door,table, desk)     -  (there) - там

 2. Фіз.хвилинка. Relax
-Clap your hands if these are the topic  “School” and knock your feet if these are not the topic  “School”: English, write, door, apple, school,  table, wolf, shop-assistant, classroom
Poem:  This is a window
             This is a door
             This is a ceiling
             This is a floor.
             That is a window
             That  is a door
             That  is a ceiling
             That  is a floor.

3.Робота з підручником(Впр.1с.32):прочитати перших два речення
Пояснити вживання вказівних займенників:
Показати на речі, які знаходяться поблизу(сlose):
                           This is a table.                      These are tables.
 Показати на речі, які знаходяться далеко(far):
                           That  is a shelf .                    Those  are  shelves.
4. Finish the sentences: назвати побачені предмети на столі.
                           This is___________.           These are _____________.                     
                           That  is __________.           Those  are  ____________.

 5. Робота в зошитах(Впр 3с.28):заповнити пропуски словами This; These
                       
 6.Пояснення утворення множини іменників :
     Множина іменників
до іменника:
-         додаємо закінчення – s:     book - books
-         якщо слово закінчується  – s, -ch,-sh,- x – es:
                                   foxfoxes,
                                            class-classes,
                                            bench - benches
-         якщо слово закінчується на- f  - ves:
                                                 shelfshelves
                                                  wolf – wolves
          
 7. Робота з підручником (Впр.2 с.32).  Complete the sentences    
 
 8. Робота в зошитах.
-  Open your work book  and find ex.2 on page 27: утворити множину іменників
        
 9.  Розігрування ситуації «A new classmates»

- Hello!   I’m  Artem. I will be your new classmate. Tell me about your classroom.
                  This is a table.                      These are tables.
                 That  is a shelf .                    Those  are  shelves.

10.Finish the sentences «Мікрофон»
Today on the lesson we…
I liked ….
We studied …

IV.ПІДСУМОК УРОКУ

1.Домашнє завдання (впр.1,2с27, впр.4c.33) 

 2.Оцінювання


  

1 комментарий: