Тема. Покупка продуктів. Урок розвитку діалогічного та монологічного мовлення
Цілі: повторити та активізувати лексику теми «Домашні обов’язки. Харчування»; ознайомити
з назвами тари для продуктів харчування; відпрацювати вживання прийменника
of у конструкціях типу a can of cola; розвивати
лексичні навички, фонечитний слух;
формувати навички усного монологічного, діалогічного мовлення та письма, продовжувати практикувати учнів у читанні та
складанні діалогів; виховувати почуття прекрасного, естетичний смак, культуру
спілкування.
Обладнання: таблиці продуктів харчування, картки-малюнки,
завдання для роботи в групах, парах, речення , презентації, ноутбук
Тип уроку: урок
розвитку діалогічного та монологічного мовлення
ПЛАН УРОКУ
І. ОРГ.МОМЕНТ
1.Привітання
Т.
Good morning,
everybody! I'm glad to see you.
2. Бесіда
з черговим
Who is on
duty today?
What day is
today?
What season
is it now?
How are you
today?
Are you
happy today?
You are
very pretty today. What do
you want today at the lesson?
3. Фонетична гімнастика
1. Let’s practice sound [ou]
4. Мовленнєва гімнастика
- What
topic are we studing?
1. Poem “I like coffee”
I like coffee,
I like tea,
I like swimming
In the sea!
I like ice cream,
I like cake,
I like sailing
On the lake!
like English,
I like school,
I like sitting
By the pool!
1. Прочитати слова, словосполучення за картками до теми «Домашні обов’язки»:
Look at
the cards and read: do the washing-up
do the ironing
sweep the floor
tidy (up) the
room
water the
plants
fix things
feed the pet
air the room
do the cooking
go shopping
ІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ
The topic
of our today lesson is “Food. Go shopping for food”. At our lesson we have
to remember the words to our topic, we
shall study the names of the things where some
food put. We shall play English
vocabulary games, do tasks at groups, work at pairs, read and make dialogues,
act out the situation, write into the workbooks. Do you understand me?
ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Сьогодні у нас
незвичайний урок,
Сьогодні ми зробимо
ще один крок
В країну прекрасну, в
країну чудову,
Де всі добре знають англійську мову.
На шляху своєму ви
зустрінете
Перешкод багато та
завдань,
Але все успішно
подолаєте
І відповідь знайдете
до моїх питань!
1)Повторення вивченої лексики:
1.Прочитати слова, словосполучення на таблиці і назвати за картками до теми «Їжа»:
- Look at
the poster and read.
Look at the
cards and name: 1)sandwich 2)coffee
3)chicken 4)jam 5)fish 6)meat 7)orange/juice 8)chips 9)cheese 10)pizza 11)salad
12)mushrooms 13)banana 14)lemon 15)ice-cream 16)apple 17)milk/butter/eggs
18)cabbage 19)bread 20)sausages
2. Презентація “Food game»
3.Puzzle” скласти речення
з розрізаних слів: mаke up sentences
There are some eggs in the fridge. There are some
sausages in the fridge. There are some oranges in the fridge. There is some juice in the
fridge. There is some cheese in the
fridge. There is some apple pie in the fridge. There is some
jam in the fridge.
4. Побудувати
запитання(загальне) із складених речень
make up the questions
5. Робота в групах(2 команди) .Fill in some,any:
Записати
речення і скласти в коробки
6.Робота з підручником
- Listen and repeat(Впр.1с.25):пояснити назви тари для продуктів
харчування.
Назвати побачені
предмети на столі.
- Listen and repeat and read(Впр.2с.25): пояснити, які продукти зберігають у такій
тарі.
Пояснення
вживання прийменника of
7.Фіз.хвилинка. Relax
-show me a bottle
(bag,carton,jar,bar,pack)
-clap your
hands if these are meals: fish, milk, egg,book, chocolate,bar,sausages,carton,jar,jam,
flour,chicken,pack,butter,cucumber.
10.Робота в зошитах.
- Open your work book and find ex.1 on page 14. Match.
11. Робота з підручником
- Listen and repeat, read the dialogue (Впр.3с.25): Прочитати діалог в
ролях
Повторити структури:
What do you
want today?
I want a …
Here you
are. Anything else?
11.Перекласти речення:
- Translate
sentences in English .
1. Я хочу купити
2. Що ти хочеш
сьогодні?
3. Ось, будь
ласка.
12. Розігрування ситуації «At the shop»
- Do you
like doing shopping?
Look at
our shop. You can buy here food what you
want.
I will be a
shop-assistant. You will be costumers. If you have money come to the shop.
(розіграш
ситуації у магазині: покупка продуктів харчування )
13. Робота
в зошитах.
- Open your work book and find ex.2 on page 14
14.Finish the sentences «Мікрофон»
Today on
the lesson we…
I liked ….
We studied
…
IV.ПІДСУМОК УРОКУ
1.Домашнє
завдання (впр.1с25, впр.4 с.26)
2.Оцінювання
Комментариев нет:
Отправить комментарий