суббота, 24 октября 2015 г.

Покупка продуктів. Урок розвитку діалогічного та монологічного мовлення. 4 клас

ТемаПокупка продуктів. Урок розвитку діалогічного та монологічного мовлення

Цілі: повторити та активізувати лексику теми «Домашні обов’язки. Харчування»; ознайомити з назвами тари для продуктів харчування; відпрацювати вживання прийменника of  у конструкціях типу a can of cola; розвивати лексичні навички,  фонечитний слух; формувати навички усного монологічного, діалогічного мовлення та письма,  продовжувати практикувати учнів у читанні та складанні діалогів; виховувати почуття прекрасного, естетичний смак, культуру спілкування.

Обладнання: таблиці продуктів харчування, картки-малюнки, завдання для роботи в групах, парах, речення , презентації, ноутбук

Тип уроку: урок розвитку діалогічного та монологічного мовлення

                                                           ПЛАН УРОКУ
І. ОРГ.МОМЕНТ

1.Привітання
Т. Good morning, everybody! I'm glad to see you. 
      
  2. Бесіда з черговим
Who is on duty today?
What day is today?
What season is it now?
How are you today?
Are you happy today?
You are very pretty today. What do you want today at the lesson? 

 3. Фонетична гімнастика
1. Let’s  practice sound [ou]


4. Мовленнєва гімнастика
- What topic are we studing?
 1. Poem “I like coffee”
I like coffee,
I like tea,
I like swimming
In the sea!
I like ice cream,
I like cake,
I like sailing
On the lake!
like English,
I like school,
I like sitting
By the pool!

  1. Прочитати слова, словосполучення за картками до теми «Домашні обов’язки»:
Look at the cards and read: do the washing-up
 do the ironing
 sweep the floor
 tidy (up) the room
 water the plants
 fix things
 feed the pet
 air the room
 do the cooking
go shopping

ІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ
The topic of our today lesson is “Food. Go shopping for food”. At our lesson we have to  remember the words to our topic, we shall study the names of the things where some  food put.  We shall play English vocabulary games, do tasks at groups, work at pairs, read and make dialogues, act out the situation, write into the workbooks.  Do you understand me?

ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
                         Сьогодні у нас незвичайний урок,
                          Сьогодні ми зробимо ще один крок
                          В країну прекрасну, в країну чудову,
                          Де всі  добре знають англійську мову.
                           На шляху своєму ви зустрінете
                           Перешкод багато та завдань,
                          Але все успішно подолаєте
                          І відповідь знайдете до моїх питань! 

1)Повторення вивченої лексики:

                         1.Прочитати слова, словосполучення на таблиці і назвати  за картками до теми «Їжа»:
- Look at the poster and read.
Look at the cards and name: 1)sandwich 2)coffee 3)chicken 4)jam 5)fish 6)meat 7)orange/juice 8)chips 9)cheese 10)pizza 11)salad 12)mushrooms 13)banana 14)lemon 15)ice-cream 16)apple 17)milk/butter/eggs 18)cabbage 19)bread 20)sausages 
                     
                    2. Презентація “Food game»

                       3.Puzzle” скласти речення  з розрізаних слів: mаke up sentences

There are some eggs in the fridge. There are some sausages in the fridge. There are some oranges in the fridge. There is some juice in the fridge. There is some cheese in the fridge. There is some apple pie in the fridge. There is some jam in the fridge.

                         4. Побудувати запитання(загальне) із складених речень
                                                                        make up the questions

                         5. Робота в групах(2 команди) .Fill in some,any:
                                      Записати речення і скласти в коробки

                      6.Робота з підручником
- Listen and repeat(Впр.1с.25):пояснити назви тари для продуктів харчування.
Назвати побачені предмети на столі.
- Listen and repeat and read(Впр.2с.25): пояснити, які продукти зберігають у такій тарі.
Пояснення вживання прийменника of
       
                       7.Фіз.хвилинка. Relax
-show me a bottle (bag,carton,jar,bar,pack)
-clap your hands if these are meals: fish, milk, egg,book, chocolate,bar,sausages,carton,jar,jam, flour,chicken,pack,butter,cucumber.

                     10.Робота в зошитах.
-  Open your work book  and find ex.1 on page 14. Match.

                  11. Робота з підручником
- Listen and repeat, read the dialogue (Впр.3с.25): Прочитати діалог в ролях
Повторити структури:
What do you want today?
I want a …
Here you are. Anything else?

11.Перекласти речення:
- Translate sentences in English .
1. Я хочу купити
2. Що ти хочеш сьогодні?
3. Ось, будь ласка.

                          12. Розігрування ситуації «At the  shop»
- Do you like doing shopping?
Look at our  shop. You can buy here food what you want.
I will be a shop-assistant. You will be costumers. If you have money come  to the shop.
(розіграш ситуації у магазині: покупка продуктів харчування )

                         13. Робота в зошитах.
-  Open your work book  and find ex.2 on page 14

                                14.Finish the sentences «Мікрофон»
Today on the lesson we…
I liked ….
We studied …

IV.ПІДСУМОК УРОКУ

1.Домашнє завдання (впр.1с25, впр.4 с.26) 

 2.Оцінювання

Комментариев нет:

Отправить комментарий